Sunday, March 7, 2010

The black predator


630am..cast with Ridzuan at drain near village X .


My first catch..400grm haruan..Yehoo!


Seahawk mini frog hook up on the lip !


Snakehead with my weapon..Abu Garsia C3


Ridzuan catch 400grm haruan


My second catch 300grm haruan


The mouth full lure...Eupro Superior frog


My third catch...300grm haruan


Solid hook up! seahawk mini frog with haruan


Small but great fighter !


The colour of nature


840am..we pack our gear and back home.

6 comments:

Tokan said...

bro apa nama lure @ katak umpan yang bro guna tu...nak try casting haruan la pulak...jelawat dah x mau makan...

MIZLAN said...

bro tokan..banyak jenis lure yg sesuai untuk casting haruan..kalau aku suka pkai katak s.p sebab super kalis sangkut...jenama katak mcm seahawk mini frog, river2sea bullywa frog,eupro superior frog,surecatch junior froggy...antara katak s.p yg murah dan mujarab untuk casting haruan...ada jugak jenama dari jepun pun mujarab tapi aku x suk pakai sebab harganya mahal rm 35-45 seekor berbanding rm 10 jenama diatas..klu sangkut x ler terasa sanagat...almaklumlah casting haruan ni kadang2 tempatnya banyak halangan mcm rumput,reba ..ni pendapat aku yang amatur

Andoni Ortiz Ayestarán said...

Nice Snakeheads, and awsome spots.
Congratulations for your blog.

MIZLAN said...

Mr Andoni Ortiz ..thank you for visit

Tokan said...

ok,tq bro....

Afzainizam said...

wahhhh..lama tak ziarah makin hari makin banyak peminatnya ni.... bagus lah tangkapan tu.... ape pun warga firestartingautomobil.blogspot.com sentiasa memerhatikan blog anda.... best sangat