Wednesday, November 4, 2009

Zero fighter


5pm...back from work , cast with my friend at weedy pond .

Fizan catch 700grm haruan

Fizan's weapon with haruan

Solid hook-up!!!...Seahawk mini frog with haruan

Fizan try to released the lure from haruan

Catch and released

Hu..hu..not my day ! get two great strike but no hook up...Hmmm...till the next trip

3 comments:

Afzainizam said...

salam dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

Bukan nasib ko lah bro mizlan... tak ape cuba lagi lain masa..

heran jugak nape tak ade yang mengena plak haruan tu ye...

HoneyBUZZin said...

ni nak tanya brader skit...
tak digigit nyamuk ker kalau p tempat camtu? camaner nak hindari semua tu..kekadang pakai semburan di badan tk dapat elakkan dari digigit nyamuk dll.
Bagi tips skit..
tengkiu2

mizlan said...

bro Azli..memang bkn rezeki aku hari ni...he2...xpe itulah adat memancing ,cuba dan terus mencuba.

Miss Honey buzz...bab nyamuk mmg ada..dulu ada gak sapu krim tiap kali trekking tp sekarang buat tak tahu je...klu dah minat..