Tuesday, November 24, 2009

The seductive Mr White and Mr Green ...


4pm...Super snaggy territory ,Cast with my friend..Fizan

The splashing by the water attracted our attention ...

My first catch...500grm haruan..Yehooo!!!

The white coloured frog seem to be attractive,especialy to the haruan

The seductive Mr white...Eupro Superior Frog

Haruan with my weapon...TICA DJ 100


Catch and released ...save our species now when we still have them, NOT AFTER...!

My second catch...1.0kg haruan..Yehooo!!!

Close up view...haruan with Eupro Superior Frog,it has really trigged the hunger pang of this haruan

Haruan with my beautiful shoes..ha..ha...full with mud

The seductive Mr Green...Eupro Superior Frog


Catch and released...thank for superb strike!

4 comments:

Ben said...

Nice work! Those fish look big when they get to be 1.0 kg.

9W2OCC SHAM aka Misai Tanglooong said...

bro,,, layan lawan sama haruan 1 kg tu,,, kalau teman ler,,, kasi siang tu ikan,,, pastu taruk kunyit and perah asam limau,,, biar dalam 30 minit,,, pastu goreng,,, meleleh air lioq teman weiiii,,,

anyway,,, nice catch bro,,,

Fish Whisperer said...

Yeah, the king of Snakehead is back in action.
Tight lines

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

Bro mizlan boleh tahan gak hasil ko tu.... opppssss bro mizlan lepaskan ikan tu.... thanks kerana melepaskannya... moga ia terus berkembang biak lagi...